Pristatymas ir grąžinimas

Prekių pristatymas

  1. Pardavėjas įsipareigoja prekes pristatyti Klientui ne vėliau kaip per 1 – 5 darbo dienas nuo patvirtinimo apie užsakymo vykdymą išsiuntimą Klientui. Toks terminas ne taikomas tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Klientas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Klientas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių. Tokiu atveju, Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Klientu ir suderinti prekių pristatymo klausimus.
  2. Klientas įsipareigoja, užsakydamas prekes, nurodyti prekių pristatymo vietą.
  3. Klientas įsipareigoja prekes priimti pats arba užtikrinti, kad prekes priimtų asmuo, kuris buvo Kliento nurodytas užsakant prekes. Tuo atveju, kai jis pats arba jo užsakyme nurodytas asmuo prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Kliento pateiktais duomenimis, Klientas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
  4. Prekės, užsakytos Pardavėjo internetinėje parduotuvėje, pristatomos įgaliotų kurjerių tarnybų Prekės pristatomos užsakyme nurodytoje vietoje. Tais atvejais, kai nustatytu laiku Klientas prekių priimti negali, jis įsipareigoja nedelsiant apie tai pranešti el. paštu klientų aptarnavimo skyriui (kontaktų ieškoti E-parduotuvės skiltyje „Kontaktai“).
  5. Dėl Kliento kaltės arba nuo jo priklausančių aplinkybių įgaliotai kurjerių tarnybai neturėjus galimybių pristatyti prekes, kurjerių tarnyba papildomai derina Klientui tinkamą naują pristatymo laiką. Pakartotinis pristatymas atliekamas ne daugiau kaip du kartus. Klientui tris kartus nepriėmus prekių, prekės grąžinamos pardavėjui , o Klientas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl prekių ne pristatymo laiku. Be to, Pardavėjas visais atvejais atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Klientui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Kliento kaltės arba dėl nuo Kliento priklausančių aplinkybių.
  6. Klientas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją elektroniniu paštu: visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama pažeistoje, sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje; taip pat tais atvejais, kai siuntoje pateikiamos ne užsakytos prekės arba netinkamas tokių prekių kiekis, nepilnas prekių komplektas, netinkamo dydžio, matmenų prekės.
  7. Visais atvejais, kai kurjeriams pristačius prekes Klientui, siuntos pakuotė yra suglamžyta, šlapia ar kitokiu būdu išoriškai pažeista, Klientas privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo patvirtinime nurodyti (parašyti pastabas) arba surašyti atskirą aktą dėl tokių trūkumų. Tai Klientas privalo įgyvendinti dalyvaujant kurjeriui. Tokių veiksmų neatlikus, Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Klientą dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių Klientas nepažymėjo siuntos pristatymo patvirtinime.
  8. Tais atvejais, kai priėmus prekes Klientas pastebi, jog siuntoje nėra tinkamas prekių komplektas arba pateiktos prekės nėra tinkamo dydžio, spalvos ar kitų matmenų, Klientas privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją

Prekių grąžinimas

Klientas turi teisę per 14 darbo dienų nuo prekės gavimo, nenurodydamas priežasties, atsisakyti prekės ir ją grąžinti.
Tokiu atveju prekės pakuotė turi būti nepažeista, o prekė kartu su pakuote nepraradusi prekinės išvaizdos ir pilnos komplektacijos. Prekė negali būti pradėta naudoti ar bandyta naudoti.
Prekės grąžinimo/siuntimo išlaidas apmoka klientas.
Klientas, gavęs nekokybišką prekę, turi nedelsiant susisiekti su pardavėju telefonu arba el. paštu ir suderinti keitimo arba grąžinimo sąlygas.
Tokiu atveju prekė bei pakuotė turi būti pilnos komplektacijos.
Prekės grąžinimo/siuntimo išlaidas apmoka pardavėjas.
Po grąžinimo per 10 d.d. pinigai bus grąžinti atgal į Jūsų sąskaitą.

Kokybiškos prekės, kurių negalima grąžinti

Mažmeninės prekybos taisyklės išskiria sąrašą daiktų, kai pirkėjo reikalavimas pakeisti kokybišką nepatikusią prekę į analogišką arba grąžinti už ją sumokėtus pinigus gali būti tenkinamas tik pardavėjui sutikus įsigijus šias prekes:

  • tabaką ir tabako gaminius;
  • parfumerijos, kosmetikos ir tualetinius preparatus;
  • fotografijos ir kinematografijos prekes;
  • spausdintas knygas, reprodukcijas ir kitus poligrafijos pramonės dirbinius;
  • audinius;
  • kiliminę grindų dangą (išskyrus kilimus ir kilimėlius);
  • megztus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius drabužius;
  • kūdikių drabužėlius;
  • pėdkelnes, kojines, puskojines ir kitus panašius dirbinius;
  • siūtus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius marškinius, naktinius marškinius, pižamas ir panašius dirbinius;
  • liemenėles, juosmenis, korsetus ir panašius dirbinius;
  • perlus, brangakmenius, tauriuosius metalus bei jų dirbinius (išskyrus dirbtinę bižuteriją);
  • mašinas ir mechaninius įrenginius;
  • elektros mašinas ir įrenginius, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatus;
  • antžeminio transporto priemones;
  • laivus, valtis ir plaukiojančius įrenginius;
  • optikos, fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisus ir aparatus;
  • laikrodžius;
  • muzikos instrumentus;
  • ginklus ir šaudmenis;
  • baldus, patalynės reikmenis, šviestuvus;
  • žaislus, žaidimus (išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis);
  • meno kūrinius, kolekcionavimo objektus ir antikvarinius daiktus;
  • naudotas prekes, įsigytas specializuotose parduotuvėse ar turgavietėse;
  • augalus, gyvūnus ir tinkamos kokybės maisto prekes;
  • sveriamas ir matuojamas prekes, kurios pirkėjo pageidavimu buvo specialiai paruoštos, atpjautos ir pan.
error: Content is protected !!